.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ بيكاري در مازندران تك رقمي مي شود

در صورت تحقق برنامه های تعیین شده ، تا پایان برنامه پنجم، درصد بیکاری در مازندران، به ۷ درصد می رسد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری ، سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری استان گفت: اعضای اتاق بازرگانی نسبت به بررسی مشکلات سرمایه گذاران استان اقدام کنند و راهکار عملی رفع آن را به کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری استان پیشنهاد نمایند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تهیه سند توسعه اشتغال وسرمایه گذاری مازندران افزود: اسامی مدیرانی که در تکمیل پرسشنامه های ارسالی با مجری ومشاور طرح همکاری نکنند به رسانه ها اعلام می شود.

استاندار مازندران با قدردانی از بانک های استان به دلیل همراهی در جهت حل مشکل صاحبان صنایع در مازندران عنوان نمود: هم اکنون دربین استان های کشور برای جذب سرمایه گذار رقابت خوبی بوجود آمده که لازم است بانک ها نیز با شناسایی این افراد خود راسا درجذب آنها اقدام کنند.

طاهایی تصریح کرد: بخش های خصوصی که تمایل به سرمایه گذاری در مازندران دارند، باید حداقل ۵۰ تا ۶۰ درصد خود آورده داشته باشند.

وی با اشاره به تعهد استان به دولت درقبال ایجاد ۱۰۲ هزار شغل در سال جاری افزود: در صورت تحقق برنامه های تعیین شده ، تا پایان برنامه پنجم، درصد بیکاری در مازندران، به ۷ درصد می رسد.

استاندار مازندران گفت: آهنگ سرمایه گذاری دراستان می بایست به گونه ای رونق یابد تا به رقم ایجاد شغل تکلیفی سال جاری از سوی دولت برسیم .

طاهایی افزود: مشکلات فراروی سرمایه گذاران بخش خصوصی وهمچنین واحد های تولیدی وصنعتی مازندران با اتخاذ راهکار های درست واصولی در چارچوب قوانین رفع شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 خرداد 1390
جناب طاهایی باید بفرماید که تعریف شغل نیز تغییر کرده است از هفته ای دو روز کار کردن به یکساعت در هفته تقلیل پیدا کرده است. تعریف شاغل : به فردی که بالای 10 سال باشد و در هفته یکساعت کارکند شاغل محسوب می شود. حالا ببینیند این در صد بیکاری را با بیکاری و آمارهای مربوطه در سالهای قبل از دولت نهم و دهم مقایسه کنید. البته آقای طاهایی استاد هستند در این مسائل ولی.... ای کاش .... ایشان جوانمردی خود را حفظ می کرد
نا شناس 30 خرداد 1390
ای بابا ... دروغ بسه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.513 seconds.